28 Aralık 2012 Cuma

İKEA İNDİRİMİ

İş çıkışı trafiğe takılınca yolumu değiştirip birkaç saksı almaya İkea'ya gideyim dedim. Ama aramızda kalsın saksı almadım :)) Hazır indirim başlamışken saksı hariç bir sürü şey aldım. İkea indiriminden faydalanmamak olmazdı değil mi ? İlerleyen günlerde aldıklarımın da fotoğrafını paylaşabilmeyi umuyorum, hem de içleri dolu olarak :))

Bu masayı görünce renklerin cazibesine fazla dayanamayıp alışverişe başladım. Bir iki detayı değiştirirsem bu masa daha bir güzelleşir dedim:)) Mesela peçeteler tabağın içinde olmamalı , renk uyumunu bozmuş. Bir de ortadaki vazo yerine yine  ikea'nın pembe çiçekli seramik mumluklarını hayal ettim. Hemen onlar da alışveriş sepetine eklendi. İki farklı boyları var, birinin mumları pembe, birinin beyaz. Ben her iki boyundan da aldım. Masa örtüsü olmadan rahat edemem diye düşünüyorsanız ya da yemek masanız koyu renkte ise beyaz dantel masa örtüsü kullanabilirsiniz. Bu masaya güzel bir de çiçek lazım diyerek bir de orkide aldım.  Evdeki orkidelerimin hepsi beyazdı bu defa pembe orkide aldım. Şimdi orkideyi güzelce bakıp masayı hazırlayacağım güne kadar daha da güzelleşmesini bekleme zamanı :)) Bu arada masa örtüsü 2 tane olmalıydı ben yanlışlıkla bir tane almışım. Tüh şimdi bir daha gitmek gerek :)) Bakalım masa örtüsünü almaya gittiğimde başka neler alacağım :)))
sevgiler
Sema
http://womanistanbul.blogspot.com/


1 yorum:

  1. hi yulie
    welcome to my blog. my blog is soo young and i ll be happy if you follow :)) it ll be good to learn from each other :)) i m waiting you to istanbul :))
    love
    sema
    http://womanistanbul.blogspot.com/

    YanıtlaSil